我的世界

我的世界

Saturday, December 12, 2009

Best Prroduct--->Naturally Plus~

my Taiwan aunt
my mum,the guy who successfully walk after having the product~
my cousin from Taiwan,and the "speaker" & aunt
Naturally PLus~ my cousin 19 year old ~
IZUMIO..GOOD

Today was attended a talk~
is about a healthy product....
if can i really hope to share the product with u all~
after the talk, i realize tat there was a lotz of ppl are successful with this product~
and they earn around RM 100,000 PER MONTH.....
and my cousin and aunt are doing this business too..but they juz started 2-3 month only...my cousin alrdy earn RM2+++ per month.. he is a student and now juz 19 year old....
he is chasing his dream to be cum true...
and i believe he will sucessful 1 day...hehe^^

其实今天真的不是很想去听讲座会
对我而言。根本就是无聊~
可是表弟义不容辞地由台湾讲到马来西亚~
我也很勉强的join他们~

在讲座会还没开始之前,我就猜想那一定会闷死~
可是结果并不是如此~
那真的很精彩~
就算很疲倦,可是却被那神奇的产品吸引了~
就令我不能相信的就是"一个日本人在几年前由于发生车祸,他的腿也不能行动了
他也想过自杀,可是连自杀也无能为力的他,(因为他拿不到刀,走不到去窗跳楼.......)
之从他服食了这个神奇的产品后,他的腿好多了
再也不需要躺在床上过下半生,反而可以很正常的走~"
当然是需要时间啦~每隔半年他就逐渐的好起来~
也许你们觉得我在讲废话,可是这件事真的被见证了
本人也来到现场~

我表弟一直想我们加入成为会员~因为日后会赚很多钱~
一直叫我好好的想,日后的生活~
是想要怎样的生活,机会就在手中~
这世上有太多的赚钱方式,只是看你选择哪种?!
也许一开始,会遇上很多不愉快的事,例如:被人泼冷水等等
可是只要坚持,就一定会成功~
你想要辛苦3年还是30年去赚钱?
三年后如果成功的话,连睡觉的你其实也在赚着钱~
这种赚钱的方式我也不大会解释~
可是只要找到足够的人分享这产品,就可以很轻松的赚钱了~

我也有很仔细的考虑我表弟所说的~
只是觉得现在不是时候~
突然觉得我表弟很棒~
也好像有距离感=/
他能赚钱,我也能赚钱~嘻嘻
可是现在接触的都是学生~
哪该怎么下手呢?
该好好仔细的想想~


好啦,不写啦~
累了~
晚安~

No comments:

Post a Comment